2008. március 13., csütörtök

53. nap (csütörtök)

Tegnap estére kiürült a bungalow, egyszál magam hajtottam álomra a fejem. Még elég furcsa volt egyedül...
Lucát reggel kilenckor vittem ki a reptérre, utána sietnem kellett vissza, mert Papp Zsolt várta a kocsit, hogy minél előbb indulhasson a fiúk után a hegyre. Nekem laza úszás volt és kondi (a tegnapi 6 óra bringa 2 óra futás után). Szerencsére napközben már nem éreztem a gyomromat sem, próbáltam a pihenésre és a regenerálódásra koncentrálni.

Ma reggel sokat úsztam, utána rohantam reggelizni, így már reggel 10-re hulla voltam. Még szerencse, hogy tudtam a többi edzés előtt pihenni egy kicsit. Itt megint tüntetnek, de hála az égnek az uszodában nem volt semmi gond. Délután még mindig egy kis regeneráló bringa és futás vár rám, majd vacsora és újra itt az este. Egyre gyorsabban telnek a napok, egyszer csak azt veszem észre, hogy eljött a verseny napja és akkor reszkessetek Llanos fivérek...

Nincsenek megjegyzések: