2008. január 31., csütörtök

11. nap (csütörtök)

Szerdán reggel lenyomtam 1 óra 30 perc úszást, majd délután keróztam 4o percet lazán. Utána erősítés a konditeremben, ahova oda-visza futva mentem.
Ma (csütörtök) reggel kivételesen futottam egy bő órát, majd mivel lazább napom volt, 1 óra 45 perces úszás után csak 2o percet pörgettem lazán a környéken.

Most inkább a hozzászólásokra szeretnék kitérni, amiket nagyon köszönök, és örülök, hogy olavssátok a blogomat.

Peti: Még nem kaptam végleges választ, hogy jöttök-e, de ha nem, akkor nagyon sajnálom. Köszi a tanácsot és igaz kicsit óvatosabban, de KÜÜDÖM ezerrel.

Attila: Hát igen, a dolgok kezdenek rendeződni és lassan minden a saját medrében folyik tovább, csak edzeni kell. De legalább nagyon kellemes az idő. Ami a szemüveget illeti, jó az egyedi dizájn, csak ha az ember nem lát ki a szemüvegén, akkor kezdi elveszíteni a funkcióját :-)))) Jó edzést nektek otthon, és fel a fejjel!

István: Hát igen, nem egyszerű a "profik" élete sem, attól függetlenül, hogy sokan azt gondolják hawaii az egész. Keményen kell dolgozni, különben a többiek lesznek a jobbak.
Luca sajnos azért nincs itt, mert a tervek szerint 10 hétig nyomom itt az ipart, és neki otthon kell helytállnia a saját és az én tennivalóimban is. De azért szerencsére jön majd ki egy rövidebb időre, amit már nagyon várok. Köszi a kérdést, remelem jól vagytok és sikerülnek a terveitek!

Most egyelőre csak ennyi, de a következő napokban mesélek majd pár érdekességről, amit itt tapasztaltam. Minden jót mindenkinek!!!!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szevasz Joe!

A szerénységed ami igazán naggyá tesz. Profi vagy tényleg, legalább is az edzésmunkád, és a sporthoz való hozzáállásod alapján, és reméljük, hogy végre a jutalamazásod is profi szintű lesz. Fel a fejjel, és nagyon szurkolunk innen kis hazánkból, hogy a felkészülésed, és a versenyed is tökéletes legyen.
Ha szemcsire van szükséged szólj, és postával, vagy valahogy küldünk.
Kitartást, és jó felkészülést.
Attila