2008. január 22., kedd

2. nap (kedd)

Fazék (Fazekas Attila) emberei még nem mondtak semmi fix időpontot, hogy mikor csatlakoznak hozzám. Valószínű, hogy február 2. hetében jönnének, de még nem jelentkeztek. Pedig nagyon furcsa itt egyedül!
Túlzás lenne azt állítani, hogy nagyon megy az intézkedés, csak nagy nehezen elmagyaráztam az uszodában, hogy mit szeretnék. Ehhez most ki kell töltenem egy lapot, csináltatnom kellett fényképet (a bérlethez) és át kellett utalnom a 88 Eurot (remélem átmegy, mert mint mindig, most sem minden adat volt megadva). Holnap bemegyek, ha nem is kapták meg a pénzt, mondom, hogy én már elküldtem és szeretnék úszni.
A Planet-X bringák nagyon jók. Az orszagútin, mikor összeraktam állítottam egy kicsit, és amikor ma azzal mentem intezkedni, olyan volt, mintha már nagyon régen tekernék vele. Nagyon kényelmes volt! Az időfutam biciklivel egy gond volt, hogy tegnap és ma is becsúszott a nyeregcső egy kicsit, és nem tudtam, hogy mi legyen. Ma nekiestem bringa után és csinálgattam. Remélem sikerült megoldani (majd holnap kiderül). Reggel a futással nem volt gond, a megszokott partos kört futottam, csak a sarkam volt egy kicsit érzékeny. Bringázni a szeles részre, a repülőtér irányába kellett mennem, ugyanis a parti út egy szakasza le van zárva, mert leomlott a fal. Így a völgybe csak az autópályán lehet átmenni. Ha sokáig így marad, csak ez az irány lesz szabad. Az új Rotor Q-Rings (hajtókar) kicsit furcsa, de nem érzem, hogy gond lenne vele és nem lehetne megszokni, majd alakul.
Az úr, aki itt lakik nagyon rendes, ma találkoztam a feleségével is, ő is nagyon aranyos! A kis medence, ahol néha úszkálhatok, ha szeretnék az ő apartman komplexumukban van. Nagyon durva! Megfagytam (17 C), de nem volt különösebb gond, nem fájt annyira az oldalam. De az is lehet, hogy csak megfagyott. Ha minden jól megy, azt ígérte, hogy tud Gézáéknak (Zakariás Géza Dr.) és Jánoséknak (Ringhofer János) is jó szállást nézni, próbálja intézni. Remélem lesz hely, mert szerinte a sok rendezvény miatt nem lesz egyszerű.
Ma kicsit borongott, de így sem volt hideg. Ha kisüt a nap, király lesz! Reggel megpróbálok futni, aztán mielőbb elmegyek intézni az uszit és remélem úszni is sikerül majd egy kicsit. Internet ügyben még nincs fejlemény, Árpád nem tudott semmit tanácsolni. Szerinte menjek be egy nagy hotelbe, ha nem nagyon látok nyitva itt a környéken internetes helyet. Majd alakul... Viszont adott egy elég olcsó autóbérlési prospektust, gondolkodom rajta.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Király a megújúlt blog, mondjuk nekem teljesen új.... :-))
Egyebet nem tudok mondani csak ennyit:
KŰŰŰŰŰŰGYED!!!!!