2008. január 23., szerda

3. nap (szerda)

Reggel kimenten és a parton futottam oda-vissza egy bő másfél órát, körülbelül 20 kilométer lett. Az eleje nem esett jól, de a végén már nem voltak problémák, ment ahogyan kell. Utána reggeli és egy kis pihenés. Viszonylag időben elindultam az uszodába, mert még beszélnem kellett a bérletről. Mivel az átutalt pénz csak 2-3 nap alatt megy át, így szerencsére sikerült kicsikarnom egy ideiglenes papírt, amíg megkapom a saját bérletemet. El is mentem úszni és mivel most 1-2 nap kimaradt, csak folyamatosan úsztam, így a végére 4000 méter lett.
Délután 3 körül tudtam kimenni bringázni, és a környéken való keringés (melegítés) után a 7 kilométeres autópálya-szakasz leküzdésével a völgyben pörgettem. Az egész bő 3 óra lett és gyorsan be is esteledett. Amikor leszálltam a kerékpárról pont hívott Benőcs Zoli, hogy február 9-én érkezik. Gimnasztika és vacsora után elmentem a legközelebbi hotelbe, hogy megnézzem van-e internet, de sajnos még annyi sem volt, mint a bungalóban. Ezután, mivel a már megvett innivalót is cipeltem magammal, nem volt kedvem sétálni, inkább hazamentem pihenni.

Nincsenek megjegyzések: