2008. január 27., vasárnap

7. nap (vasárnap)

A mai nap a pihenésé volt. Reggeli után nyugodtan beírtam az edzésnaplómat visszamenőleg is és pihengettem. Közben mindig szerelgetek ezt-azt a bringákon és gyorsan telik az idő. Kora délután főztem egy kis tésztát és jóízűen megettem. Ma lett volna időm napozni, de sajnos csak mostanra sütött ki a nap rendesen, eddig egy kicsit fátyolfelhős, borongós volt az idő.
Délután megnéztem, hogy nyitva van-e az internet kávézó, ahova esténként minden évben el szoktunk menni netezni, de sajnos vasárnap lévén az sem volt nyitva, úgyhogy megint csak egy rövid beszámolót tudok írni. Ma este átgondolom a következő hét programját és Géza tanácsait szem előtt tartva megpróbálom megcsinálni. Remélem otthon mindenki jól van, én igyekszem csak az edzéssel foglalkozni!!!!!

Nincsenek megjegyzések: