2008. január 29., kedd

9. nap (kedd)


Reggel kicsivel még előbb mentem le az uszodába, mint szoktam, gondoltam tesztelem őket, hogy ténylegesen mikor nyitnak. De már ott voltak, úgyhogy nyolc előtt a vízben voltam. Nem esett túl jól a mai úszás. A fő része 6 x 500 méter volt javulóra, de az utolsónál meghaltam. Utána pillangóztam még egy keveset és levezető technika. A mai adag is összejött egy 4400 méterre.


Így valamivel előbb visszaértem ugyan reggelizni, de így is én voltam az utolsó. Utána ügyintézés (saját szállás, Gézáék szállása és R. János szállása is rendben). Majd egy kis pihenést követően, dél környékén kimentem és tekertem 3 óra 40 percet a völgyben. Csak pörgettem, a technika volt a lényeg. A bringa elején végre sikerült elintéznem az uszoda és kondi bérletet, megkaptam a kártyám a teljes ittlétem idejére! (hurrá)


A kerékpár elég jól eltelt és utána gyorsan tudtam is enni pár falatot. Majd másfél órával később lementem a parkba és - 15 perc bemelegítés után - futottam (9 kört) bő 10 kilométer tempót. Csak a pulzusra kellett figyelnem, nem siettem sehova. Körülbelül 36 perc 40 másodperces tíz kili lett, de nem is az idő a lényeg most. Utána otthon nyújtás és egy kis hátizom erősítés, mert az igen kell a sok könyöklős kerékpárhoz.


A mai nap így telt. Az idő jó, de még nem túl sok triatlonossal találkoztam, csapatokkal pedig egyáltalán nem. Egykét bringást látni, de ők is nagyrészt csak magányosan nyomják.

Nincsenek megjegyzések: