2008. január 25., péntek

5. nap (péntek)

Reggel a lehető legkorábban lementem reggelizni. Ezután ejtőztem és pihengettem egy kicsit, majd lementem az uszodába. Közben még be kellett mennem a bérletet intézni, de sajnos most is mondták, hogy a pénz még nem érkezett át a számlájukra. Rendesek voltak, megint kaptam egy igazolást, hogy folyamatban van a dolog és hétfőn kell visszamennem. Utána úsztam 4500 métert, nem voltam extra erős, de elment. Volt egykét ember aki úszott mellettem és persze a pancsoló öregek. De nem zavartuk egymást, nem volt gond.
Úszás után gyorsan hazamentem, hogy egyek egy kicsit és összeszedjem magam a következő edzésekre. Kettő után nekivágtam és mentem 70 kilométert a reptér irányába, majd kimentem 2o kilométert futni. Az elején bemelegítettem 30 percet a parkban, majd mentem 5 x 1 kört (kb. 1130 métert) lendületesebben, de csak mozgásra és pulzusra. Utána elmentem a part körre, de hiába vittem inni, a parton már a naplemente sem vidított fel! Nem esett túl jól és a gyomrom is rendetlenkedett (szerintem a kajáláson még van mit dolgoznom, nem hagyatkozhatok csak a reggelire és a vacsorára). Miután hazaértem nyújtottam, vacsoráztam és gyorsan le is pihentem, mert nagyon fáradt voltam.

Nincsenek megjegyzések: