2008. január 26., szombat

6. nap (szombat)

Reggel még a nap sem jött fel, mikor 7 órakor felkeltem. Miután összekészülődtem lementem az uszodába. Sajnos nem nyitott ki 8-kor, pedig ki volt írva (de azt gondoltam lehet, hogy csak 9-kor nyit) úgyhogy köröztem egy 20 percet a parkolóban, aztán hazajöttem, mert reggelizni kellett menni.
Dél körül kimentem és tekertem egy kicsit hosszabbat. Az az igazság, hogy még hozzá kell szoknom a kemény edzésekhez, mert hiába tekertem nagyon lazán, a második fele akkor sem esett már jól. A völgyben és a Mogan felé vezető parti úton tekertem nagyon szép időben, végül bő 4 óra lett. Amikor hazaértem, nem akartam erőltetni a futást, fokozatosan kell felépíteni az edzéseket, viszont sokat nyújtottam és erősítettem, ami mostanában (1-2 hete) nem ment a bordám miatt. Most viszont egész jó volt és még egy kis gumikötelezésre is maradt időm. Vacsora és jöhet a megérdemelt pihenés.
Holnap pihenőm lesz, nem is árt, mert össze kell szednem magam, hogy a következő hetem, már zökkenőmentes legyen.

Nincsenek megjegyzések: