2008. március 15., szombat

55. nap (szombat)

A mai napom is csak a szokásosan telt, leszámítva, hogy reggel nem mentem úszni. Reggeli után visszavittem Vöri bérelt autóját, simán ment, nem volt gond. Utána még pihentem egy kicsit, hogy ne teli gyomorral kelljen tekernem, majd indulás...
Elég durva volt a bringa, utána rögtön lementem a parkba és megcsináltam az előírt tempó futásomat. Nem volt könnyű, borzasztóan meleg volt, de túl vagyok rajta, az a lényeg.
Még nem tudom mi lesz holnap, nem lesz egyszerű, de biztos, hogy mostantól reggel 9-ig csak pihenni fogok. Éppen most jött át János, remélem majd önt egy kis lelket belém....

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!!

KITARTÁS!! a nagy részén már túl vagy és egyre közelebb a verseny is ekkor talán már látja az ember a fényt az alagút végén!Én tanulok mint állat azt hiszem ez sem sokkal izgibb.
Kemény edzéseket!!
puszi:Zita