2008. március 11., kedd

51. nap (kedd)

Továbbra is nyomom az edzéseket, sajnos ma hajnalban hasfájásra ébredtem, de remélem semmi komoly. Valahogy ide is eljutott a hasfájós, hasmenős vírus, pár emberen végigment, talán én nem azt kaptam el. Az is lehet, hogy csak kicsit megviselnek a fokozatos elutazások, néhány napon belül megint szinte egyedül maradok. Persze, azért ez nem tör le annyira, hogy ne végezzem el amiért jöttem. Mar nincs sok hátra és úgy gondolom, hogy megéri küzdeni, hogy Arizonából már zsebemben a hawaii kvótával jöjjek haza.
Bocsánat a ritka jelentkezésért, egyre bonyolultabb megoldani a netezést, mert kiderült, hogy akárhol is neteztünk eddig, mindenhol egy magánszemélytől jött a hálózat. Én meg nem szeretem az ilyet...
Remélem otthon minden rendben, még három hét és én is újra otthon leszek, bár igaz csak rövid két napra.

Nincsenek megjegyzések: