2008. március 24., hétfő

64. nap (hétfő)

Már egy hete nem jelentkeztem és ez nagymértékben a lustaságom miatt van. Vagy nincs kedvem írni, vagy az internet lehetőséghez való elsétálás okoz számomra problémát. De most mindkettőt leküzdöttem!
Az elmúlt hetem nagyon gyorsan elrepült. Az elején volt egy-két lazább napom, majd a hét közepén megint sikerült kellően lefárasztanom magam. De mostantól egyértelműen az arizonai ironmanhez és az itteni féltávhoz hangolom az edzéseket. Úgy érzem, már nagyon sok munkát elvégeztem, ezért ha nagyon fáradtnak érzem magam, akkor lazábbra veszem. Szerencsére semmi probléma nincs, így az eredeti tervhez tartva magam a hét elején még emberkedem egy kicsit, aztán csak a versenyre koncentrálok. Szeretném jól megcsinálni, hogy elérjem vele a kellő célt az arizonai ironman felkészülésében.
Remélem a sérülések és egyéb problémák továbbra is elkerülnek és csak a kitűzött célra tudok koncentrálni, ami nem más, mint a Hawaii kvóta megszerzése.
Itt minden tökéletes az edzések elvégzéséhez, csak mostanában néha dühöngök az étteremben, hogy miért az a vacsora ami. Nem tudom a dolgozók mit gondolhatnak, de biztosan azt kérdeztgetik magukban, hogy meddig akar még maradni ez a srác? Már csak bő egy hét és remélhetőleg életem egyik legjobb felkészülését fejezhetem be. Nagy bizakodással várom a versenyeket, mivel szeretem a kihívásokat és az lesz idén elég.
Szóval minden rendben és mielőbb próbálok jelentkezni ismét. Üdv mindenkinek, Józsi


Úszás az óceánban

János készített néhány képet, ahogy csütörtökön és szombaton kimentem a nyílt vízre edzeni. Egyrészt szoknom kell a közeget és a hullámokat, mert a verseny is az óceánban lesz, másrészt az uszoda múlt hét végén több napig nem nyitott ki az ünnepek és a tavaszi szünet miatt.

A csütörtöki úszás nem esett túl jól a kemény bicikli és futás után, ráadásul másnapra 6 órás kerékpáredzést terveztem bő 2 óra futással. Azonban hosszú mérlegelés után, pénteken mégis úgy döntöttem, hogy visszaveszek és csak 4 órát mentem. Inkább pihentem, mert nem szeretném kinyírni magam idő előtt. Úgy gondolom, hogy annak semmi értelme. A szombati óceán-túra már jobb volt, aznapra csak erősítés és lazítás volt a terv. De a következő naptól ugyanúgy nyomtam tovább, mint addig!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szevasz Joe!

Minden bizonnyal a legjobb felkészülésedet tudhatod lassan magad mögött. Kitartás, már nem sokára hazajöhetsz, és utazhatsz is tovább Arizonába. Sok sikert kívánok a hétvégi versenyhez, és szurkolok, hogy minél jobban sikerüljön.
Üdv.
Attila