2007. október 18., csütörtök

Csütörtök

A tegnapi "maratoni" úszás már Lucát is megtörte. Erika és mi ma abszolút kihúztuk magunkat a közös programból. Egész nap itthon tengtünk-lengtünk. Dél körül Erával kimentünk kocogni egy fél órát. Nekem nem esett rosszul, de mikor 24-25 perckor odaértünk a "strand bejárathoz" és kérdeztem, hogy: megálljunk? - rögtön jött a válasz: igen. Futás után kicsit nyújtottunk a parton, Luca kihozta az úszócuccunkat, aztán csobbantunk egy 20 percet.
Edzés után megettük a maradék rizst, meg husit, amit a hűtőben találtunk. Luca rendberakta az apartmant, meg bedobott még egy mosást. Kicsi pihenő után, pedig vállalkoztam, hogy Erával kimegyek tekerni másfél órát. Különben is már hiányzott a mozgás, örültem, hogy ma be tudtam iktatni ezeket a kis átmozgató edzéseket. Erika meg készül, következő vasárnap X-terra világbajnoksága lesz Mauin. (Nem megy messzire.)
De milyen az én szerencsém, az első 20 percben ledefekteltem. Akkora volt a lyuk, hogy belefújtam a defekthabot és spriccelte kifelé. Aztán valahogy hazagurultam vele, kb. 3 bar maradt benne és mire hazaértem szép lassan megkötött. Azért nem százas ez a defekthab megoldás, tulajdonképpen örülhetek, hogy nem versenyen kaptam defektet!!
Estére főztünk krumplistésztát, egész jól sikerült, bár Era szerint kevés volt rajta a fűszer. Többiek jó későn jöttek, mert este még felmentek vulkán nézőbe, de sajnos a lávafolyam "arrébb ment", így nem látták belefolyni a tengerbe. :(

Józsi


Nincsenek megjegyzések: