2007. október 17., szerda

Szerda

A mai napom nem volt túl érdekes. A tegnapi hosszú séta után úgy döntöttem, hogy ma nem tartok a többiekkel (és utólag kiderült, hogy nagyon jól tettem.) Itthon pihengettem, számítógépeztem, aludtam, szóval nem csináltam semmit. Délután, pedig kimentem pörgetni egy órát, ami nagyon jól esett. Nem sokkal utána Lucáék is hazaértek.

Szegény azzal a reménnyel indult, hogy elmennek egy öbölbe, ahol majd delfinekkel fognak úszkálni. Csakhogy ez a bizonyos öböl - ami Captain Cook névre hallgat - elég nagy, és azt a részét, ahol Cook kapitány emlékműve és az állítólagos delfinek tanyáznak, csak hajóval, kajakkal vagy úszva lehet megközelíteni. Lucáék persze az utóbbit választották, Erával béreltek uszonyt, de így is vagy 50 percig úsztak csak odafelé. Visszafelé érdekes módon mindenki valamivel több, mint 30 perc alatt átért, mivel már fáztak és éhesek voltak. Persze delfint egy darabot sem láttak! Utólag örültem, hogy ebből kimaradtam, nem tudom mit szóltam volna egy 3000 - 4000 méter úszáshoz, így 4 nappal a verseny után.

Még mindig rengeteg üzenetet és gratulációt kapok, ami nagyon jól esik. Köszönöm. Mint már olvashattátok, én is elégedett vagyok az eredménnyel. Tulajdonképpen csak négyen vertek meg azok közül, akikkel eddig összecsaptam és előttem végeztek: Tim DeBoom, Marcel Perez, Eduardo Sturla és Michael Lovato. Ezzel szemben viszont, jó néhány "nagyobb nevet" megvertem, akik ezelőtt szintén előttem voltak. Akár Rutger Bekét, aki a futás második felét végigsétálta, vagy Jan Raphaelt, aki Floridában félévre volt tőlem, most Petr Vabrousek sem bírta a tempót és mögöttem volt az összes osztrák profi ironmanes is. Ami, pedig a szponzorok tekintetében lényeges, hogy a futás során megfogtam az angliai ironman győztes Planet-x-es fickót és, hogy egyetlen egy Erdingeres volt csak előttem.

Sokat filózgatunk itt rajta, hogy volt, s mint volt, min lehetne javítani a jövőben. Erika is nagyon elszánt és én is érzem magamban az erőt az előrelépéshez. Remélem összejön!

Józsi

Nincsenek megjegyzések: