2007. október 1., hétfő

Hétfő

Reggel úsztam a Kispesti uszodában 3000 métert, benne 2500 métert teknőccel. Körülbelül 1 óra alatt végeztem, utána elindultam a városba intézni az ügyeimet. Autóval közlekedtem, így rengeteget álltam dugóban, de szerencsére sikerült mindent elintéznem, amit akartam.
Délután visszamentem Győrbe, Berci legyúrta a lábamat, ami nagyon jól esett. Majd vacsiztam és nekiálltam megtakarítani a Planet-X biciklimet. Pár dolgot át is alakítottam rajta és az új 50-es Planet-X kerekeken is átcseréltem a szingókat. A kerekeket Woody-tól kaptam kölcsön, nagyon sokat segített nekem, hogy összejöjjenek a szükséges felszerelések.
Lassan kezdek parázni, hogy 2 nap múlva indulunk és nem fogok addig végezni a pakolással...
Józsi
In the morning I swam 3000 meter in Budapest, I finished about 1 hour. Than I arranged some issues. In the afternoon I went back to Győr, Bertold gave me a massage. Than I started to clean my Planet-X bike and my new '50 wheels.
Very soon we leave and I wonder if I will finish with packing.....
Jozsi

Nincsenek megjegyzések: