2007. október 8., hétfő

Hétfő - 4. nap

Ez volt az utolsó nap. Még négy óra bringát kellett túlélnem. Szokásosan reggel 4-kor felkeltem reggelizni, utána visszapihentem kicsit, majd fél 9 körül elindultam. Mondanom sem kell, hogy nem volt sok kedvem. A pálya központtól távolabb eső részén bicikliztem, itt már kevesebb emberrel találkoztam, mint eddig. Hawi-nál, a kinti fordítóhoz közel fordultam, majd egy bő fél óra múlva találkoztam Ádámmal és Erikával. Jó volt, mert kicsit felpörgettek, kizökkentettek a monotonitásból. Ettől függetlenül az utolsó 30 perc eléggé rosszul esett, de szerencsére közel volt már a vége.

Kawaihae Harbor. Itt megálltunk egy pillanatra vízért, aztán nyomtuk tovább.

Mikor hazaértem, egyáltalán nem voltam éhes. Lenyújtottam, míg a többiek éppen palacsintát sütöttek (lehet ez vette el az étvágyamat). Tegnap este elhangzott az asztalnál, hogy jó-jók ezek az egészséges ételek, de jó lenne már valami "magyaros" kaját is enni. "Hát igen, jó lenne!" Bár Ádám továbbra is szolidáris volt velem és ette a jó kis hagymás, szalonnás rántottát, majd később én is amellett döntöttem. Délután be kellett mennünk a bicikli boltba, elhozni Luca biciklijét, meg nekem is kellett venni 1-2 alkatrészt. A fék bovdenem tiszta rozsda, fékezésnél úgy nyikorgott, hogy azzal ijesztgettem a népet. Vettem carbon fékpofákat is, carbon kerékhez ez dukál. Mondjuk ott is hagytam a fél pénztárcámat.
Luca elindult visszafelé (a szállásra) kerékpárral. Elég fura biciklit kapott, bár a márkája nem rossz (Specialized), csak elég kis méretű. Viszont a beállítások jók, így 1 óra 20 perc alatt hazatekert.


Este mindenki levonult a partra naplementét nézni, én meg szenvedtem a szereléssel. Rohadt fogó nem vágta el a bovdeneket, lehet kell egyet vennem. A fékpofákat fel tudtam rakni, letisztítottam a felniket is. Már csak a váltót kell átnézni, bár ezzel az '50-es kerékkel jobban váltott, mint tegnapelőtt. Sőt jobban is feküdt a szélben a bicikli, így asszem emellett fogok dönteni.

Vacsorára isteni lazacot ettünk, én salátával, többiek rizzsel és salátával. Bár az az igazság, hogy már nem igazán élveztem az evést. Már vártam a holnapot, hogy ehessek végre. Fati pont kenyeret sütött, mondtam, hogy ne hagyják elől, mert megeshet, hogy reggel csak a hűlt helyét találják majd ;-) .
Most még elég gyengének érzem magam, nem nyilatkoznék a formámról, de ígérem pár nap múlva...
Otthonról még nem kaptam semmi hírt, mondtam, hogy olvasgassák a blogot, bár az iwiw-en találtunk érdekes dolgokat...
Most megyek aludni, holnap pihenőm lesz, ja és holnap lesz a felvonulás is...!!
Józsi
Monday

This was the last day. I had to survive four hour bike. As always I got up at 4 o’clock had breakfast, then went back to bed. I started to bike at around 9 o’clock. During the training after the turn back I met Era and Adam it was good, as the time passed faster. The last 30 min was terrible.
When I got home I wasn’t hungry at all. I did stretches while the others made some pancakes. I was mentioned yesterday, that the healthy food is ok and very useful, but we would it a real Hungarian food. “Yeah it would be good. “
In the afternoon we had to go to the bike store to pick Luca’s bike up and I had to buy some stuff for my bike as well. I bought carbon break too, and left there heaps of money.
In the evening everyone went down to the beach to watch the sunrise. For supper we had salmon with salad and the others ate rice too. To tell the truth I don’t really enjoy eating. I’m looking forward to eat proper food tomorrow. Fati was baking bread, I told her to put it away, and otherwise they’ll find nothing in the morning.
I haven’t heart any news from home. Tomorrow I’m going to have a rest day. Now I go to bad.
Jozsi

Nincsenek megjegyzések: