2007. október 2., kedd

Kedd

Reggel egyedül kellett százakat úsznom, baromira untam. Utána futkostam a városban, még mindig utazással kapcsolatos ügyeket kellett intézni.

Edzés előtt egy órával derült ki, hogy végre előrébb léphetek szponzor ügyben. Remélhetőleg az utolsó aláírásra vittem el a szerződést a Vill-Korr-nak, aki egy jelentős összeggel támogatja az egyetemet, s rajta keresztül engem is. Csak a "bürokrácia" lassú még...

Kettőkor indultunk bringázni, Zsófinak is el kellett jönnie és Berci is úgy döntott elkísér minket. Jó volt az edzés, jól esett, Bertold is jól volt, egyedül Zsófinak esett rosszul ez a "kis" 80 kilométer (gici kör). Utána kimentem futni a Pinnyédire háromezreket javulóra. Lekopogom a fafejemen jól esett a futás is, sikerült tartani a tervezett pulzust.

Hogy milyen érzéseim vannak a versennyel kapcsolatban? Most még korai lenne erről beszélni, még több, mint egy hét van addig. Annak viszont örülök, hogy mostanában nincs különösebb probléma az edzésekkel.

Holnap lelkileg is fel kell készülni a 25 órás útra, plusz a bicikli bepakolása stb.

Józsi


In the morning I had to do alone the swimming (I swam some 100 meter), it was very boring. In the afternoon I biked 80 kilometer with Zsofi and Bertold, I felt good. Than I run some 3000 meter. I tried to do them better and better. It was good also, I had an appropriate heartrate.
What I feel about the race? It's too early to speak about it. I'm happy that nowadays I have no problem with trainings.

Jozsi

Nincsenek megjegyzések: