2007. október 5., péntek

Péntek - 1. nap

Reggel viszonylag sokáig tudtam aludni, fél nyolc körül keltem. A délelőtt jól eltelt, összeszereltem a bringát. A többiek is elvoltak, neteztek, tettek-vettek.
Tizenegy után kimentünk Csomor Erikáért a reptérre, aki Los Angeles-ből csatlakozott hozzánk. Két kocsival mentünk, mert utána indult a bevásárló-körút. Először elmentünk Ádám bringájáért, amit már hetekkel ezelőtt neten lefoglalt. Szerencsére Lucának is tudtunk még szerezni egy kerót hétfőtől vasárnapig, így majd a versenyen is tud vele közlekedni. És jobban megúsztuk, mintha kihoztuk volna az övét, mert így kevesebbet kell fizetni, mint amit én fizettem a kerékpár szállításért csak ide.

A vásárlás jól sikerült, bár én leginkább a salátákban és natúr húsokban voltam érdekelt, lévén, hogy a mai nap folyamán elkezdtem a szénhidrát stoppot. Vannak, akik vitatják ennek a hasznosságát, de én inkább azokra hallgatok, akik azt mondják, hogy ha már nekem ez bevált és hiszek benne, ráadásul elterveztem, hogy megcsinálom, akkor végig betartom. Egyébként nagyon rendes "kis csapatom" van, mert vacsorára egységesen párolt halat ettünk salátával. Fatiék isteni salit csináltak, Józsi párolta a halat, mi meg segédkeztünk, ahol tudtunk.


Délután lementem a partra úszni egyet, Ádám is jött velem. Az apartmanunktól 400 méterre van egy kis öböl, homokos parttal, ami itt elég ritka. Bár pont kezdett kicsit befelhősödni, a víz nagyon kellemes volt. Úsztam egy laza fél órát, 15 perc sima, 15 perc teknőccel. Fantasztikus volt látni a korallokat a víz mélyén, olyan volt mintha nagyon közel lennének, szinte a kezem alatt közvetlen. Luca kint maradt a parton, kicsit fél a cápáktól, nem mert bejönni. Mondtam neki, hogy bent találkoztam eggyel, kérdezte: Luca? - mondtam neki kint van a parton. Azt mondta, ok, megvárja míg beljebb jön. :-)

Úszás után kimentünk Erával és Ádámmal futni, de rohadtul ránksötétedett. "Alig találtunk vissza." De jól esett.


A technika XXI. századi vívmányainak köszönhetően szerencsére jól tudjuk tartani a kapcsolatot az otthoniakkal. Legalábbis el tudják olvasni a blogot, meg tudják nézni a képeket Fatimáék blogján ( http://www.szume.hu/) . És mi is jól tudunk tájékozódni. Nagyon tetszett a Kisalföld cikke: http://www.kisalfold.hu/cikk.php?id=1000187&cid=2032494 és Marik Balázs is jót írt a triatlon.hu-ra. Luca anyukája pedig talált egy nagyon érdekes dolgot: http://www.neilhammond.com/ironman/GrandPrix.htm .


Úgy néz ki (nem akarom elkiabálni), hogy az idővel is szerencsénk lesz. Egyelőre nincs az a nagy forróság, legalábbis a többiek szerint nem olyan nagy, mint eddig volt. Lehet, hogy szerencsénk lesz...?


Józsi
I slept a lot, after I set together the bike. In the afternoon I swam half an hour with Adam in the ocean. It was good. Than with Erika we went to run, but it was getting dark soon, so we couldn't see anything. The weather is not so hot.
Jozsi

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon tetszik a blog.
puszi anya