2008. február 4., hétfő

15. nap (Hétfő)

Reggel 4600 méter úszással nyitottam, majd kora délután kimentem a mogani emelkedőre egy kis "laza" erősítésre. Jól sikerült, igaz a lejtő aljában alaposan megáztam, de ennyi belefér. A közel négy órás kerékpár vége már nem sikerült annyira jól. Már többször mentem át a völgyhöz az autópályán (6-7 km) - mivel máshol nem lehet átjutni - de most, az edzés utolsó 15 percében megállított a rendőr a pálya elején. Hiába mondtam neki, hogy pár kilométer lenne az egész, sajnos nem tudtam meggyőzni, főleg azért mert van 2 rövid alagút is ezen a szakaszon és erősködött, hogy ott nem látnak, ezért nem mehetek tovább.
- Akkor hogy menjek haza?
Őt nem érdekli, de a legrosszabb esetben menjek vissza és a sziklaomlásos szakaszon menjek át a parton. Oké, de a pályán nem mehetek visszafelé (sétáljak végig a stopplis cipőben?). Ezt a kérdést gyorsan megoldottam: 50 méter után felültem és visszagurultam szemben a forgalommal! A leomlásos szakaszon szerencsére éppen nem dolgoztak, de volt egy 20 méteres szakasz, ahol sziklát kellett másznom. Itt találkoztam két bringással is, akik szintén a kerékpárjukat emelgették és közben sűrűn szencségeltek. Utána még volt vagy 100 méter földút, de végülis sikeresen hazaértem. Nem is lett volna semmi gond, azonban több mint 2 óra futásom volt még aznap hátra, aminek a végére keményen rámsötétedett. De nem számít, ez is megvan!

Nincsenek megjegyzések: