2008. február 12., kedd

23. nap (kedd)

Reggel a megszokott módon lenyomtam az úszást, ami egész gyorsan eltelt, kivéve az 1000 méter gyors lábtempót, de azt is leküzdöttem. Délelőtt elterveztem, hogy gyorsan letudom a bringát, de egy éppen akkor érkező zápor meggátolt ebben. Ekkor úgy döntöttem, hogy a futást, ami egyébként is a nehezebb része volt az edzésnek, előre hozom. Így is tettem, de a 10 km tempófutás (kicsivel 35 percen belül, pulzusra) közben kisütött a nap és elég fülledt idő lett. Ennek ellenére nem volt gond és gyorsan megcsináltam a programot. Egy kis pihenőt követően kimentem és pörgettem egy laza 3 órát, amiben szerencsére nem volt semmi izgalmas, csak tekertem, ahogy elő volt írva. Este, hogy jól teljen az idő, megnéztük Zoli filmjét (53/11), ami jó volt, és kicsit felelevenítette a versenyszezont, hogy miért is küzdünk most ebben a táborban. Szerencsére a sok edzés mellett, kellő mennyiségű idő jut a pihenésre is, ami nagyon fontos ekkora terhelés mellett.

Nincsenek megjegyzések: