2008. február 14., csütörtök

25. nap (csütörtök)

Reggel kissé fáradt voltam az úszáson, de ettől függetlenül viszonylag gyorsan eltelt, mivel elég változatos feladatok voltak. Egy kis pihenő után, kora délután nekivágtam a bringázásnak. Zolival elmentem a mogani körforgalomig, ahol én megfordultam és lazán visszapörgettem. A laza 2 óra második fele azzal telt, hogy a cipőm stoppliját próbáltam rendesen beállítani, mivel kicsit kényelmetlennek éreztem. Sikerült több-kevesebb sikerrel. Utána rögtön kimentem futni, ahol egy jóleső 15 km végén kellett 10×100m felpörgetést csinálnom. Nem volt vele semmi gond. Az edzések után, mivel még volt egy kis szabadidőm, sokat gimnasztikáztam és nyújtottam. Mivel nem neteztünk este, így a Zoli által hozott filmek közül megnéztünk egyet, amivel gyorsan eltelt az idő és ideje volt lepihenni. Az edzések mellett az is nagyon fontos, hogy meglegyen a kellő mennyiségű pihenés, mivel az elvégzett munka, csak ilyenkor épül be.

Nincsenek megjegyzések: