2008. február 6., szerda

17. nap (szerda)

Reggel másfél óra unalmasnak mondható úszás - benne 3000 méter folyamatos - után, pihentem egy kicsit és megkíséreltem átjutni az autópályán. Ezúttal felkészültem, még tegnap gyorsan vettem egy mellényt, ami rajtam is volt, de szerencsére nem jött egy rendőr sem. Hát a kerékpározásomat sem sorolhatnám az izgalmas edzések közé, mivel könyöklős edzést tartottam (síkon), ami azt jelenti, hogy 110 kilométer pörgetés várt rám (4-kör) a völgyben. Végülis nem volt vele semmi gond, mert mindig találkoztam egy-két kóbor bringással, amikor pedig nem, akkor ott volt az enyhén viharos szél, ami nem hagyta, hogy unatkozzam. Hazafelé megpróbáltam átjönni a sziklaomláson, de éppen bontották a hegyet, tehát lehetetlen volt. Így maradt a veszélyes autópálya.
Miután hazaértem az 5 óra tekerésből, egyből indulnom kellet kondizni, persze kocogva. Ez tényleg csak kocogás volt, de a teremben a szokásos törzsprogram után, volt egy kis általános erősítés (gépeken) is. Sajnos a törzsprogram közben nem tudtam számolni, ahogy otthon szoktunk, mert lehet, hogy meg is vertek volna, ha megzavarom vagy netán kizökkentem az ottlévőket a munkából, és ők egy kicsivel többen voltak! Jó lett volna, ha a kis otthoni csapattal erősítünk, de úgy, hogy ők jönnek ide, mert itt valamivel jobbak a körülmények. Na mindegy, miután eleget gyúrtam, hazakocogtam és pihentem egy jót.

Nincsenek megjegyzések: