2008. február 9., szombat

20. nap (szombat)

A mai napra hosszú edzést terveztem, de megfordult a fejemben, hogy kicsit lazábbra veszem, mert elég fáradtnak éreztem magam. A sors is ezt akarta, mivel indulásom előtt egy kicsivel el kezdett esni az eső. Három hét alatt ez volt az első alkalom, úgy hogy nem lehet okom panaszra. Azért szépen lessan elindultam bringázni és "menekültem" az eső elől. Nem is volt gond kb. 2 óra 30 percig, amikor is megkaptam a magamét! Igen nagy zuhiba keveredtem, de akkor már a rövidített kerékpáros adag második felében, hazafelé tartottam. Végül egy 30 percet kellett kibírnom, mert utána csendesedett és egyre jobb idő lett. De mivel rajtam minden csurom víz volt, egy bő 100 km megtétele után hazajöttem. A délután második felében a szokásos megázást követő procedúrát hajtottam végre, tehát mosás és kerékpár törölgetés...
Ez a nap is eljött, elvileg hamarosan megérkezik Benőcs Zoli es Tóth Csaba, hogy ők is elkezdjék a kanári szigeteki felkészülésüket. Furcsa lesz három hét után megosztani az apartmanomat másokkal, de probáltam összepakolni és valami rendszert vinni a dolgokba, hogy megfelelő nagyságú helyük legyen a többieknek is.
Mindenkit üdvözlök otthon és mindenkinek a legjobbakat! Remélem, hogy legközelebb már a közös élményekről is be tudok számolni.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szevasz Joe!

Öröm olvasni, hogy bár a felkészülés során rendesen elfáradsz, de minden rendben van. Megnéztem volna, ha a rend éber őre forgalommal szemben elindul utánad, vagy csak kocog.
Szerintem az itteni csapattársak is szívesen csatlakoznának hozzád odakint, biztosan jobban mennének a tornatermi erősítések. Az ébresztő számolgatásaid tényleg emlékezetesek, de most ki kell bírnunk nélküled, de majd a személyes élménybeszámolókat is szívesen hallgatjuk. Az edzések azért megyegetnek, most épp a térdemet akarom végre rendbe rakni, hogy terhelhessem, de azért alakul, kitartásból nem engedünk.
Remélem az edzőtársak már megérkeztek, és most már jobb a hangulat, és az eső is pár hétre szünetelteti az áztatásodat.
Problémamentes felkészülést, és kitartás.

Üdv.
Attila