2008. február 18., hétfő

29. nap (hétfő)

Reggel szokásomhoz hűen letudtam a másfél óra úszást, ami egyre nehezebb. Nem a feladatok miatt, hanem mert egyre több triatlonos és úszó van itt, akik közül sokan már a korai órákban úszni szeretnének. Szerencsére engem ez sem akadályozott a feladat elvégzésében.
Egy kis pihenő után elindultam a hegyi 3 órás kerékpározásra, ami az elején nagyon nehezen ment. Utána volt 40 perc kemény áttételen, amikor azt éreztem, hogy azonnal leszakadnak a lábaim, de utána már minden rendben volt. Hazaértem és már csak 2 óra 10 perc futás várt rám, na meg egy kis erősítés.
A földúton - ahol mostanában egyre többet futok - majdnem 70 percet mentem előre, hegyeken-völgyeken keresztül, és mivel vissza több a lejtő, pont időben értem haza. Ezután szinte pihenésnek éreztem azt a kis erősítést és nyújtást, ami még várt rám.

Nincsenek megjegyzések: