2008. február 15., péntek

26. nap (péntek)

Bár magából a karneválból - ami itt napok óta folyik - semmit nem tapasztaltam, a mai napunkat módosítani kellett, mert állítólag emiatt nem nyitott ki reggel az uszoda. Azt nem tudom, hogy milyen összefüggés van a kettő között, de ez most nem is lényeges. Ezáltal a reggeli pihenést meghosszabbítottam, ami Zoliékkal ellentétben, nekem nem ment jól. Nem tudtam igazán sokat aludni, ezért többször felébredtem és csak azon járt az agyam, hogy most kellene úsznunk...
Na mindegy, az a fontos, hogy viszonylag korán megreggeliztünk és késő délelőtt elindultunk edzeni. Mindenki más irányba ment, mert ma különbözőek voltak az elvégezendő feladatok. Én nekivágtam és mentem egy bő 3 órát. Ezúttal Santa Lucia hegyeire vezetett az utam. Közben kellett egy kicsit erősítenem (2 × 20 perc alacsony pedálfordulat és alacsony pulzus, "badizás").

A kerékpár végeztével kimentem Zolival futni. Az első 30 percet közösen tudtuk le, majd utána megcsináltam a parkban a mára előírt 10 darab dombrafutásomat. Erősítettem egy kicsit, mivel a hosszú edzések mellett ez is fontos szerepet játszik és az úszás hiányát ellensúlyozva, volt egy kis gumikötelezés. Így a mai nap is gyorsan elrepült.
Most, a vacsora után Csaba, aki csak egy hétre tudott eljönni (munka miatt), elkezdett csomagolni, mi pedig Zolival a Faroban egy internet kávézó lépcsőjén ülve (zárva van) laptopon netezünk. Mindenki nagyon csodálkozik mikor meglát minket itt ülni, de ahogy elolvassák a feliratot (internet café), csak jót mosolyognak! Egyébként a tőlünk 10 méterre levő étteremből az előbb kijött a pincérnő és mondta, hogy nyugodtan leülhetünk valamelyik kinti asztalhoz, még rendelnünk sem kell (rendes tőle). Meg sétálgatott itt egy őr is az imént, de csak köszönt és továbbment...

Szerencsére azt tudom mondani, hogy minden rendben van, csinálom a dolgom. Mindenki hiányzik, de egy pár hétig még nélkülöznötök kell ;-) Egyébként hamarosan jönnek a csapattársak és "Géza-edző", kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, ha ők is itt fogják nyomni. De pár nap, és ezt is megtapasztalom. Az biztos, hogy ez a hét, hogy most társaságom is van, sokkal gyorsabban telik, és csak úgy pörögnek a napok.

Nincsenek megjegyzések: