2008. február 21., csütörtök

32. nap (csütörtök)

A reggeli úszásra, most hogy megérkeztek Gézáék, nagyobb bandával mentünk. Mindenki csinálta a kitűzött programot, mindaddig, amíg az úszómester azt nem mondta bő egy óra úszás után, hogy sztrájk van(!), ezért távozzunk az uszodából. Így kicsit előbb értünk haza, de a bónuszidőt el is vertük a reggelizésnél.
Utána éppen csak egy kicsit regenerálódtam és a többiekkel (Szilárd, András, Csaba, Zoli) kimentem tekerni egy 70 kilométert, ami a tervek szerint regeneráló volt, de azért volt iram rendesen. Mivel ma csak egy óra laza futásom volt, így rögtön kimentem a partra és futottam egy jót, igaz a part most nagyon rosszul volt futható, de letudtam a dolgot. Intenzív gimnasztika és nyújtás után, pedig pihenéssel töltöttem a délután hátralévő részét. Rám is fér, mivel a héten lesz még két kemény napom, amiből a szombati egy szigetkör (kb. 190 km), amire úgy néz ki, hogy egy egész kis csapat gyűlik össze. Remélem az időjárás javul egy kicsit, mert az utóbbi két napban borongósra, enyhén esősre fordult.
Úgy néz ki, talán nem lesz gond a vádlimmal, amit említettem az előző napokban, mivel a szponzortól kapott NAWA termékekkel szorgalmasan kezelem, és ma nem volt vele gond futóedzésen. Nagyon jó termékek, mindenkinek csak ajánlani tudom. Amúgy jól vagyok, és kellemes ritmusban telnek a napok.

Nincsenek megjegyzések: