2008. február 22., péntek

33. nap (péntek)

Reggel arra ébredtem, hogy esik az eső. Már két napja borongott és csepegett, ezért ma arra számítottam, hogy végre ismételten napsütés lesz. Azonban ez nem így lett!
Ez nem gátolt abban, hogy a kis csapattal elmenjünk az uszodába és megcsináljuk a feladatot. Mivel a szombati napra elég nehéz edzést terveztem, így a pénteket egyértelműen a napközbeni időjárásra bíztam. Kora délután Zolival kimentem futni, aminek a végén még emelkedőket kellett csinálnom mozgásra a parkban. Addigra már teljesen eláztam, de ez nem jelentett problémát.
Egy kis pihenő után, késő délután elállt az eső és úgy tűnt, hogy szépen lassan javulni fog az idő, ezért gyorsan kimentem egy bő 2 órás kerékpáros átmozgatásra. Próbáltam a tekerésre, a technikára figyelni, mivel nagyon fontos, hogy ez ember ne pazarolja el az energiáját. Az edzés végén már voltak bíztató jelek, látszódott, hogy a hegyek felett szakadozik a felhőzet és három nap után ismételten szép idő lesz.
Este sokat pihentem és a következő napra koncentráltam.

Nincsenek megjegyzések: