2008. február 8., péntek

19. nap (péntek)

Reggel másfél óra úszással nyitottam, ami viszonylag gyorsan eltelt és nem is volt olyan unalmas. Utána siettem reggelizni, mert egyre többen vannak a szállásomon és mindent felesznek, ezért jobb a lehető legkorábban visszaérni. Mondjuk utólag kiderült, hogy igazán fölösleges volt sietni, mert akik egész nap csak a medencénél vagy a parton fekszenek, már régen megreggeliztek és elfoglalták bázisaikat.

Ezután pihentem egy kicsit és elindultam kerékpározni. Csak 4 órát tekertem, de úgy döntöttem, hogy felnézek a hegyekbe egy kicsit. Santa Lucia és San Bartolomeo hegyeire másztam fel, különösebb erőlködés nélkül, csak a megmászása volt a feladat. Amikor Fataga felől jöttem le a hegyről, rájöttem, hogy minden kerékpáros erre tanyázhat, mert nagyon sok emberrel találkoztam.
Miután hazaértem, kimentem futni, és egy laza órás bemelegítő után emelkedőket nyomtam a parkban. Túlzás lenne azt állítani, hogy nagyon jól esett, de nem volt vele semmi különös gond. Itthon egy kis levezető has- és hátizom erősítés, nehogy kiessek a formámból!

Nincsenek megjegyzések: