2008. február 19., kedd

30. nap (kedd)

A reggeli úszáson ismételten sokan voltak, de nem okozott problémát. Szerencsére már jól ismer az úszómester és hagyja, hogy nyugodtan ússzunk Zolival a pályánkon. Már olyan ez az uszoda, mintha örök életemben itt úsztam volna. Meg lehet szokni a nyitott medencét és azt, hogy a felkelő nap sugarai töltik fel az embert egy kis energiával. Mostanában olyan időben sikerült lemenni az uszodába, hogy ma azt is megtapasztaltuk, hogy az uszoda kapuját 7:30-kor nyitják ki, tehát ennél előbb nem mehetünk.
Mivel ma egy jóleső 3 óra 30 percet kellett tekernem, így kora délután Zolival kimentünk és tekertünk egy bő 100 kilométert. Nagyon kellemes, kb. 27 C fok volt és szépen sütött a nap. Miután ezt szerencsésen letudtuk, kimentem a parkba és megcsináltam a szokásos 10 kilométer tempófutást, de ezúttal - csak úgy mozgásra - futottam még 2 × 1000 métert is. Nem mentek rosszul, csak a futás végére nagyon érzékeny lett a bal vádlim és bokám, valószínűleg a kerékpáros stopli állítgatása miatt. Remélem gyorsan elmúlik és kezelni tudom a problémát.
Este elindultunk új netezési lehetőség felkutatására, ami számomra nem volt túl sikeres, de Zoli gépén futólag meg tudtam nézni az üzeneteimet.

Nincsenek megjegyzések: