2008. február 23., szombat

34. nap (szombat)

Mivel reggel nincs nyitva az uszoda, így nem kellett korán kelni. Gyorsan megreggeliztünk és mivel nagyon szép idő lett, nyugodtan tervezhettem a napi programot.
Mivel többen is erre a napra tervezték a szigetkört, úgy nézett ki, hogy egy nagyon jó csapattal tekerhetek ma. Tízkor neki is vágtunk az edzésnek, ami számomra nagyon jól telt, végig jól éreztem magam (kivéve a nagyon döngetős lejtőket, ahol a MTB-os tapasztalatokkal rendelkező Parti Andris-olimpikon és Buruczki Szilárd olyan hihetetlen tempót diktált, ami nekem, alföldi gyereknek soha sem ment igazán). Velünk tartott még Benőcs Zoli és Tordai Csaba, ami sejteti, hogy egy nagyon jó ritmusú kerékpáros edzésünk volt. Nekem ez körülbelül az 5-6. sziget-köröm (184 km) volt, de ez lett időben a legjobb!
Utána, amikor már mindenki azt hinné, hogy jöhet a megérdemelt pihenő, akkor (én) gyors öltözés után kimentem és futottam egy laza másfél órát. Nagyon örülök, hogy így a hét végen, fáradtan is sikerült megcsinálnom ezt az edzést, ami nagyon fontos az ironman versenyeim szempontjából.

Nincsenek megjegyzések: