2008. február 20., szerda

31. nap (szerda)

Ma reggel elég nehézkesen ment az úszás, nem volt kedvem az egészhez, de azért letudtam a 4000 métert. A délelőtt nagyon mozgalmas volt, mivel most érkezett meg Zsófi, Géza, Hetti és volt egy-két elintéznivaló. De nem tudtam sokat foglalkozni az újonnan jöttekkel, mivel nekem csinálnom kell a programom. Várt rám folyamatos 4 óra kerékpár, benne egy két tempóval (csak szoktatás), de szerencsére ezt a völgyben kellett csinálni, ahol viszonylag könnyű a terep. Miután ezt letudtam, átöltöztem és már mentem is a konditerembe, hogy megcsináljam a szokásos szerdai erősítést.
Most értem haza és gyorsan leültem, hogy írjak pár sort arról, hogy mi történik velem nap mint nap. Kicsit felbolydult most az élet! Körülbelül 20 magyar sportember lakik itt a környékemen, ami az eddigi nagy magány után elég furcsa, de meg lehet szokni. Most tudok egy kicsit ismerősökkel beszélgetni, ami pozitív dolog. Ettől függetlenül tartom magam a kitűzött programhoz és remélem, hogy továbbra sem lesz akadályozó tényező.
Ma kicsit borongott, de így is kellemes idő volt. Jól vagyok és viszonylag jó a hangulatom, közérzetem. Remélem mindenki jól van otthon, és az időjárás is kedvezően alakul.

Nincsenek megjegyzések: