2008. február 26., kedd

37. nap (kedd)

Most hogy Gézáék is itt vannak, szorosan tartanom kell magam a leírt úszóprogramhoz, így reggel több mint 5000 m-t kellett úszni, ami nagyon lefárasztott. De nem volt sok időm pihenni, mert délben indulni kellett a folyamatos 4 órás pörgetésre. Az eleje nem esett jól, de szerencsére Zoli nyomta velem és a táv második felében már egyedül is megtaláltam a megfelelő ritmust. Amikor hazaértem, egyből kimentem a parkba és megcsináltam a kedden szokásos 10 km tempófutást, plusz még csináltam 3 db 1000 métert mozgásra, de ez már nem esett jól.
A mai nap végére rendesen elfáradtam, de mindig van valami motiváció, ami átsegíti az embert a nehéz szakaszokon. Most például nagyon sokat jelent, hogy 6 hét egyedüllét után csütörtökön érkezik meg Luca, amit már nagyon várok és jó lesz, hogy itt lesz mellettem legalább 2 hétig. Egyébként szerencsére minden rendben, jól vagyok. Remélem ez így is marad, és maradéktalanul el tudom végezni az eltervezett edzéseket.

Nincsenek megjegyzések: